Job 30 van 71


Report this listing

Solliciteren



Commercieel medewerker


Functie

Als customer service medewerker sta je in voor onderstaande taken:
  • Je bent samen met je collega's van het customer service center verantwoordelijk voor de klanten in België (apothekers, ziekenhuizen en farmaceutische groothandels)
  • Je staat in voor de opname, input en opvolging van de verschillende bestellingen.
  • Je staat in voor het opmaken van offertes.
  • Je bouwt een vertrouwensrelatie op met de klanten.
  • Je staat in voor het telefonisch adviseren en het geven van informatie rond het productengamma aan de klanten.
  • Verder vind je het belangrijk om de klant zijn vraag of opmerking goed op te volgen, te registreren en een oplossing terug te koppelen.
  • Daarnaast schrikken outbound calls naar prospecten en bestaande klanten je niet af.
  • Je verzorgt tevens de facturatie.


Bedrijfsinformatie
Onze klant is actief in de healthcare sector.

Jouw profiel

De customer service medewerker bezit volgende talenten:
  • Je beschikt over een goede kennis van de Nederlandse en Franse taal, zowel geschreven als gesproken.
  • Je hebt kennis van de courante Office-pakketten, kennis van Navision is een pluspunt
  • Je bent dynamisch, gedreven en een echte teamplayer
  • Je bent goed georganiseerd en wil je volledig inzetten voor jouw job
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)

Aanbod

  • Job optie vast of onmiddellijk vast contract
  • FT, 4,5/5 of 4/5
  • FT = 40 uur per week
  • Verlof: zelf in te plannen;
Indien u 40 uren werkt per week heeft u recht op 12 extra ADV dagen per jaar.
  • Thuiswerk mogelijk;
  • Loon naar ervaring;
  • Extra legale voordelen: MTC €6, netto-onkosten, groeps- en hospitalisatieverzekering en een laptop.

Solliciteren

ASTRID MINET
003293818806

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht