Als customer service medewerker sta je in voor onderstaande taken:
Je bent samen met je collega's van het customer service center verantwoordelijk voor de klanten in België (apothekers, ziekenhuizen en farmaceutische groothandels)
Je staat in voor de opname, input en opvolging van de verschillende bestellingen.
Je staat in voor het opmaken van offertes.
Je bouwt een vertrouwensrelatie op met de klanten.
Je staat in voor het telefonisch adviseren en het geven van informatie rond het productengamma aan de klanten.
Verder vind je het belangrijk om de klant zijn vraag of opmerking goed op te volgen, te registreren en een oplossing terug te koppelen.
Daarnaast schrikken outbound calls naar prospecten en bestaande klanten je niet af.
Je verzorgt tevens de facturatie.
Bedrijfsinformatie
Onze klant is actief in de healthcare sector.
Jouw profiel
De customer service medewerker bezit volgende talenten:
Je beschikt over een goede kennis van de Nederlandse en Franse taal, zowel geschreven als gesproken.
Je hebt kennis van de courante Office-pakketten, kennis van Navision is een pluspunt
Je bent dynamisch, gedreven en een echte teamplayer
Je bent goed georganiseerd en wil je volledig inzetten voor jouw job
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
Aanbod
Job optie vast of onmiddellijk vast contract
FT, 4,5/5 of 4/5
FT = 40 uur per week
Verlof: zelf in te plannen;
Indien u 40 uren werkt per week heeft u recht op 12 extra ADV dagen per jaar.
Thuiswerk mogelijk;
Loon naar ervaring;
Extra legale voordelen: MTC €6, netto-onkosten, groeps- en hospitalisatieverzekering en een laptop.